ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

دستیابی به سلامتی و تناسب اندام

بنابراین با این گفته، فکر کردم تمرینی را با هم ترکیب کنم که برخی از تمرینات مورد علاقه من را برای بهبود قدرت، تحرک، تعادل و آمادگی شما ترکیب کند. من یک ویدیوی کوتاه جمع آوری کرده ام که تعدادی از تمرینات پایداری مورد علاقه من با توپ را به همراه چند تمرین دیگر که شامل توپ نمی شود را نشان می دهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه این مهارت ها را در یک برنامه تناسب اندام کنار هم قرار دهید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند، مهم نیست که آنها چه می توانند باشند! خوب من چند پیشنهاد دارم که ممکن است به شما کمک کند! طراحی برنامه آنلاین: همه برای آموزش خود به کمک کمی نیاز دارند! در اینجا اطلاعات کمی در مورد هر یک از آنها وجود دارد! تمرینات زیادی وجود دارد که می توان از این تکنیک استفاده کرد، با این حال آنها کمی پیشرفته هستند. وقتی آماده شدید، یک دوره دیگر از شتاب را تکرار کنید. برای کسانی که به دنبال دستیابی به سلامتی و تناسب اندام هستند، کتاب آل واقعاً به شما کمک می کند تا با ذهنی عالی وارد چرخش همه چیز شوید. به عنوان مثال، اگر تمرین معمول شما سی دقیقه طول می کشد، دفعه بعد سعی کنید آن را در بیست و هفت دقیقه انجام دهید. این زندگی شما را آسان می کند و در زمان صرفه جویی می کند - زمان مهم است. من این کتاب را به همه مشتریانم توصیه می کنم و آن را دوست دارم، زیرا این کتاب بسیار بیشتر از یک کتاب در مورد تغذیه تکاملی است، بلکه یک کتاب سبک زندگی است. فقط یکی از توصیفات مشتریان راضی را بخوانید! Al Kavadlo: کتابی عالی توسط یکی از مربیان تناسب اندام نیویورک که سریع‌ترین رشد را دارد! توسط. مارک سیسون: کتابی عالی در مورد سلامت/تندرستی از دیدگاه تکاملی (غارنشین). دیدگاه ساده و با طراوت منحصر به فرد آل در مورد تناسب اندام چیزی است که همه باید آن را تجربه کنند. برای کارآموز باتجربه، کتاب آل به شما کمک خواهد کرد که در مورد سلامتی/تناسب اندام چه چیزی واقعا مهم است را یادآوری کند و دیدگاه شما را تازه کند! اگر به دنبال بازگشت به فرم و به دست آوردن سلامتی نهایی هستید، این کتاب عالی برای شروع است! مهم نیست که چه کسی هستید، کجا زندگی می کنید، چقدر در (یا خارج از فرم) هستید، این کتاب برای شماست! اگر از اکولایزر Lebert استفاده نمی کنید، نمی دانید چه چیزی را از دست می دهید! من واقعاً زمان سختی دارم که تنم را حفظ کنم، من ذاتاً لاغر هستم اما تمایل دارم به راحتی نفخ کنم. پس چرا به کسی که دوستش دارید بهترین هدیه را نمی گیرید؟ به دنبال چند ایده هدیه لحظه آخری تعطیلات برای آن علاقه مندان به تناسب اندام در لیست خود هستید؟ بیرون بروید، خرید کنید و هدیه سلامتی/ تناسب اندام را با کسانی که دوست دارید به اشتراک بگذارید! وقتی داشتیم برای روز برنامه ریزی می کردیم، فراموش کردم که چقدر ممکن است خوب شود. مشکل باز هم به شرطی شدن اولیه مشتری یا شخص بستگی دارد. در سرتاسر دنیا، کشش‌ها یک تمرین تقویتی عالی برای تقویت بالاتنه هستند، اگر گیره‌دار یا کوهنورد هستید، به دلیل جابه‌جایی منحصربه‌فرد وزنتان از یک سمت به سمت دیگر، این تمرین‌ها عملکرد شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. توپ های پایداری یک ابزار بسیار سرگرم کننده برای تغییر تمرینات و به چالش کشیدن خود به سطوح جدیدی از تناسب اندام هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد