ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

تکنیک دویدن

در کنار مسابقه هندی در ابتدا و انتها، تیم می تواند کار را به هر طریقی تقسیم کند. تکنیک دویدن آنها را بررسی کنید - توجه داشته باشید که بسیار متفاوت از آنهایی است که کفش های پیشرفته می پوشند. انواع مختلفی از کفش ها وجود دارد که می توانید برای تمرین بپوشید. این مربی تناسب اندام به دلیل داشتن دستگاه تمرین قلب و عروق در سراسر جهان محبوب شده است. اگر برای خوش اندام شدن جدی هستید، سعی می کنید یک مربی تناسب اندام خوب در لانگ بیچ پیدا کنید. اگر می خواهید معامله خوبی داشته باشید، بررسی ویژگی های محصول بسیار مهم است. من فقط آن را سنگ بنای برنامه های خود نمی دانم زیرا می دانم که آنها احتمالاً به تنهایی به نتیجه ای که می خواهم نخواهند رسید. اگر می خواستی بزرگ بشی، باید بزرگ غذا می خوردی. از طرف دیگر، می توانید با مخاطبین ارائه شده تماس بگیرید و از فردی که تماس را دریافت می کند بخواهید تا نحوه دسترسی به آن مکان را به شما اطلاع دهد. تعداد بی‌شماری ابزار ورزشی وجود دارد که می‌توانید خریداری کنید، و وقتی ابزارهای ورزشی مستعمل به فروش می‌رسند، تعداد آنها افزایش می‌یابد. استپ اساساً شکلی از تمرینات هوازی است که شامل پا گذاشتن و پایین آمدن از یک پله اغلب برای موسیقی است. 30 دقیقه در هفته در مورد الگوی غذا خوردن، برنامه ورزشی و فعالیت های دیگر صحبت می کنیم. افرادی که دارای این برنامه های گواهینامه هستند، توانایی برنامه ریزی، انجام و ارزیابی تمرینات ورزشی را خواهند داشت. نه تنها ورزش کردن یا ورزش کردن با دوستان بسیار سرگرم کننده است، بلکه یک رقابت دوستانه شما را سرپا نگه می دارد. من مدام در اطراف این بچه ها می چرخیدم و مدام در مورد این خدای تقریباً مانند هیولاهای مردانه می شنیدم که ظاهراً می توانند بدن خود را به میل خود کنترل کنند. می خواستم کنترلی روی خودم داشته باشم که آنها داشتند. من بیش از 50 سال دارم، یک نویسنده حرفه ای تناسب اندام و آزاد هستم که ساعت های زیادی کار می کند. همچنین شروع کردم به گذراندن چهار یا پنج ساعت در باشگاه و وزنه زدن. بلند کردن مرده من از بلند کردن دمبل های دو و نیم پوندی در اتاق نشیمن به بلند کردن پانصد پوند بدون کمردرد تبدیل شده بود! در آن قسمت از پشتم تحرکم را از دست می دادم. مثل یک سوئیچ در سرم، سرباز درونم از خواب بیدار شد. دوباره احساس کردم نیرویی غیرقابل حرکت از طبیعت هستم. همه آنها واقعاً به بدنسازی علاقه داشتند و مدام در مورد افرادی مانند کای گرین و جی کاتلر صحبت می کردند. وقتی به بدنسازی فکر کردم فقط یک اسم به ذهنم رسید… آرنولد. شما به این ایده عالی رسیدید که در ژانویه یک برنامه تناسب اندام را شروع کنید تا به اندام خود بازگردید. اما ارزش آن را دارد که به آن ادامه دهیم. بیشتر ما تمایل داریم که بیش از حد مشتاق باشیم. به سختی توانستم از روی کاناپه بلند شوم و دور و برم بچرخم. با این حال، همیشه توصیه می شود که حتی در مورد دستگاه های تناسب اندام کارکرده و همچنین یک سیاست گارانتی دریافت کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد