ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

به کفش های پیاده روی راحت نیاز دارید

این آزاد شدن فشار به یکباره تقریباً شبیه بی وزنی بود - و من فقط با آن راه می رفتم. به یک فروشگاه کفش دویدن محلی بروید و به آنها بگویید که در یک برنامه پیاده روی هستید و به کفش های پیاده روی راحت نیاز دارید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که دانش خوبی در مورد چگونگی پیشرفت تمرینات خود داشته باشید یا دانش فردی با تجربه در تمرینات وزنه برداری برای مربیگری شما. پس از مدتی، تمرینات هوازی در آب را اضافه کردم که برای تقویت آن عضلات بدون وارد کردن فشار به مفاصل طراحی شده بودند. من شروع به تحقیق در مورد تمرینات مختلف پشت برای افراد مسن کردم. من آن احساس را به یاد می آورم که وقتی به مقصد رسیدیم، آن وسیله را به یکباره از پشتت انداختیم. شروع کردم به مقایسه آن با تمام وسایلی که قبلاً در ارتش حمل می کردیم. من زندگی روزمره خود را به گونه ای انجام می دادم که گویی تمام تجهیزات جنگی را که ارتش به من داده بود با خود حمل می کردم. در سنگین‌ترین وزنم حدود دویست و هفتاد پوند از وزن ارتشم حدود صد و هشتاد پوند بود. برای اولین بار از زمانی که ارتش را ترک کردم، احساس چالش کردم. به هر حال، من اکنون از مسابقه موش بازنشسته شده‌ام و می‌توان گفت که در گذشته‌ام زمان بیشتری برای فکر کردن در این مورد دارم. با گذشت زمان، می‌توانستم احساس کنم که کمرم آرام آرام تقویت می‌شود. پرس نیمکت من از دمبل های بیست پوندی زمانی که برای اولین بار شروع به رفتن به ورزشگاه کردم به ست های ده تایی سیصد و پانزده پوندی رسید. وقتی قوی تر شدم، با چند دوست شروع به رفتن به ورزشگاه کردم. من چیزی در مورد علم بدنسازی یا علم تغذیه نمی دانستم اما شروع به تقلید از بچه هایی کردم که دوستانم در باشگاه در مورد آنها صحبت می کردند. صندلی عقب کامیون من در حال تبدیل شدن به یک رختکن باشگاه ورزشی بود که پر از لباس های کثیف باشگاه و تاپرور خالی بود. من هنوز در حال بازگشت به تمرین هستم. من شروع به استفاده از دمبل های دو و نیم پوندی در خانه کردم. در نهایت، کامپیوترهایم را در دفتر خانه جدیدم راه اندازی می کنم. من به دنبال کشش های ساده ای بودم که بتوانم در خانه انجام دهم. من فقط با حرکات کششی ساده ای که فیزیوتراپیست به من داد شروع کردم. من شروع به حمل کردن کوه‌های تاپرور با خود کردم که پر از مواد غذایی به اندازه گرم بود. در حالی که فرصت‌های عالی مانند پیاده‌روی، شنا، تنیس، فوتبال دستی، یا ورزش در باشگاه وجود دارد، گزینه دیگری شامل پیلاتس است که جامعه ما را طوفانی کرده است. من بیست و یک ساله بودم، در مطب یک متخصص درد نشسته بودم و او به من می گفت که به نظر می رسد تنها گزینه من فیوز کردن آن دیسک ها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد