ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

حفظ سلامت پوست

رطوبت، تغذیه، پاکسازی پوست و نرمی به پوست می دهد. این نه تنها پوست شما را تمیز می کند، بلکه رطوبت را نیز تامین می کند. برای حفظ سلامت پوست، باید از استفاده از نوار صابون خودداری کرد. با این حال، الکل ممکن است پوست را خشک کند، بنابراین اگر از دارویی حاوی آن استفاده کنید، ممکن است یک مرطوب کننده برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد پوست مفید باشد. رطوبت مورد نیاز برای پوست خشک را تامین می کند. آب لیمو را می توان به طور منظم برای پوست استفاده کرد. ترکیب ماست و لیمو برای پوست شما بسیار مفید است. ماست و عسل را اضافه کنید تا این پاک کننده خوب شود. ماست را اضافه کنید، زیرا نه تنها مواد را چسبانده، بلکه به پوست شما نیز رطوبت می دهد. قرمزی را که نور خورشید در حالی که رطوبت پوست شما را ربوده است، کاهش می دهد. آکنه یک بیماری پوستی است که در آن غدد چربی پوست مسدود، عفونی و ملتهب می شوند. آکنه شایع ترین بیماری پوستی در انسان است. کلر به کاهش تعداد آکنه نیز کمک می کند.


سفیده تخم مرغ فقط به تقویت پوست شما کمک می کند. می توانید انواع مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام کمک می کند. هر بسته شامل 12 مینی کیت کت است، بنابراین می توانید در هر زمان و هر کجا که بخواهید از آن لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید شکایتی را نزد مقام نظارتی تسلیم کنید، باید مستقیماً با این مقام تماس بگیرید. برای تسکین سریع ناراحتی و ظاهر آفتاب سوختگی تنها چیزی که نیاز دارید کمی شیر نارگیل در زندگی تان است. سعی نکنید این را برای آفتاب سوختگی سال آینده ذخیره کنید. این درمان بسیار فاسد شدنی است. اما زمانی که به دنبال یک درمان کامل اسکار آکنه هستید، لیزر درمانی می تواند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به همراه داشته باشد. درخشندگی پوست نتیجه مستقیم تمیزی پوست شماست. آلودگی ها را پاک می کند و حتی می توانید آرایش خود را با آن پاک کنید. یک تکه گریپ فروت را روی پوست بمالید تا تمیزتر و درخشان تر شود.


من همیشه در پاک کردن آرایشم با روغن زیتون مشکل داشتم. روغن زیتون مطمئناً آرایش را به سرعت پاک می کند، اما بیش از چند مورد باعث ایجاد جوش در من شده است. لب ها به ندرت با پوست چرب مشکل دارند. اگر منافذ بزرگتری دارید، ممکن است به پاک کننده کامل تری نیاز داشته باشید. نمی‌دانم این چه تأثیری دارد، اما هر چه بیشتر روی آکنه خود فکر منفی کنید، بیشتر در پوست شما خارج از کنترل رشد می‌کند. اگر آکنه خود را بچینید، بیرون بیاورید یا فشار دهید، پوست شما مدت بیشتری طول می کشد تا پاک شود و خطر ایجاد اسکار آکنه را افزایش می دهید. این ماسک صورت برای درمان آکنه، سوزش پوست و علائم پیری طبیعی است و احساس نرمی فوق‌العاده‌ای به پوست شما می‌دهد. آلزایمر در خانواده من وجود دارد و پس از تماشای سال ها رنج مادربزرگم، یکی از بزرگترین ترس های من از پیری است.


تحقیقات در مورد شیر نارگیل که علائم بیماری آلزایمر را خنثی می کند، ادامه دارد. شیر نارگیل کاربردهای بی پایانی در موهای ما دارد. می تواند شوره سر، موهای خاکستری و طاسی را از بین ببرد و در عین حال قفل های شکننده و شکننده را تقویت کند. آکنه متوسط ​​می تواند با ترکیبی از درمان های طبیعی و گرمسیری آکنه بهبود یابد، آنتی بیوتیک ها ضروری نیستند. اکثر افراد مبتلا به آکنه متوسط ​​تا شدید باید به استفاده طولانی مدت از داروهای آکنه خود ادامه دهند تا از عود مشکل آکنه خود جلوگیری کنند. مشکل این است که همه افراد آکنه را بیشتر نمی کنند. بنابراین، همانطور که می بینید، برای خلاص شدن از شر آکنه نیازی به مراجعه به متخصص پوست ندارید. بنابراین، قبل از تسلیم شدن به خرید فوری، خوب است نظر یک متخصص پوست را بخوانید و با آن مشورت کنید که می تواند ارزیابی به موقع بر اساس پوست شما ارائه دهد. انواع غلتک های صورت در بازار موجود است که می توانید از برندی به برند دیگر و عملکردی به عملکرد دیگر روی آنها سرمایه گذاری کنید.


برخی از مواد اولیه‌ای که امروزه در بازار آکنه‌های طبیعی وجود دارند، از گیاهان و میوه‌هایی گرفته می‌شوند که برخی از ما روزانه مصرف می‌کنیم. برخی از بیماران آکنه ای تمایل دارند پوست خود را بیش از حد بشویند تا چربی اضافی را پاک کنند. شستشوی خانگی ایده خوبی است زیرا می توانید بر روی مواد تشکیل دهنده کنترل داشته باشید. جو را می توان به عنوان پاک کننده یا اسکرابر استفاده کرد. برای یک پاک کننده قوی و فوق العاده موثر، یک زرده تخم مرغ اضافه کنید. عسل را اضافه کنید تا پاک کننده متعادل شود و آب را برای رسیدن به قوام دلخواه اضافه کنید. برای نتایج موثرتر عسل و آبلیمو را اضافه کنید. افزودن بلغور جو دوسر و عسل مانند کامل کردن کمال است. بلغور جو دوسر و لیمو پاک کننده های عالی و فوق العاده ای هستند. آب لیمو باعث بهتر شدن این پاک کننده می شود. حداقل، می توان آنها را بهبود بخشید و حتی ممکن است بتوانید آنها را به طور کامل حذف کنید. از بین بردن کامل جای زخم ها فوق العاده به نظر می رسد و در واقع چنین است، اما این روند می تواند دردناک باشد. همه چیز در مورد شما - نحوه راه رفتن، طرز صحبت کردن، لباس پوشیدن، طرز غذا خوردن، بیماری هایی که با آنها سر و کار دارید، روشی که همه کارها را انجام می دهید - از فرآیند فکر شما سرچشمه می گیرد.

استفاده از صابون های حاوی مواد شوینده

بنابراین، برای همه آن‌هایی که نوجوان‌هایی هستند که شروع به گرفتن آن برآمدگی‌های بدی کرده‌اند که همه در مورد آنها صحبت کرده‌ایم، شروع به اقدام برای رفع آکنه خود کنید. اولین کاری که باید شروع کنید این است که استفاده از صابون های حاوی مواد شوینده روی پوست خود را متوقف کنید. به همین دلیل، باکتری هایی که می توانند باعث آکنه شوند، مکان مناسبی برای تکثیر و انتشار دارند. دست زدن به پوست در طول روز می تواند باعث شعله ور شدن پوست شود. روغن اضافی می تواند منافذ روی صورت شما را مسدود کند و باعث ایجاد جوش شود. روغن درخت چای رقیق شده دارای خواص ضد باکتریایی قوی است که باعث درمان و پیشگیری از آکنه می شود و همچنین لطافت پوست را بهبود می بخشد و با از بین بردن لکه های تیره رنگ پوست را یکدست می کند. اکنون بسیاری از برندها به پرایمرهای صورت خود خاصیت ضد چروک اضافه می کنند که به هیدراته نگه داشتن پوست شما کمک می کند و ظاهر چین و چروک را به تاخیر می اندازد و همچنین می تواند آنها را پنهان کند. اسید به پاک شدن منافذ کمک می کند و پوست را شفاف و شاداب نگه می دارد. همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به شما در مبارزه با باکتری های آکنه کمک می کند. در یک رژیم غذایی غربی معمولی از غذاهای فرآوری شده سنگین، شربت ذرت با فروکتوز بالا، مواد نگهدارنده و آفت کش ها، بدن درگیر سموم بسیار زیادی می شود و کبد، کلیه ها و سیستم گوارشی نمی توانند به این روند ادامه دهند.


توجه داشته باشید که سلامت و تندرستی همیشه باید در اولویت باشد، مخصوصاً شما همیشه باید انرژی خود را برای انجام وظایف روزمره خود در خانه و محل کار حفظ کنید. زن بودن کار ساده ای نیست. بنابراین، به جای چشم پوشی از محصولات هورمون های خشمگین و بروز مسائل پیچیده تری در آینده (اسکارهای آکنه)، پیش نوجوانان و نوجوانان باید آماده و آگاه شوند. این محصولات، بدون ظلم و بی رحمی، تنها از مواد طبیعی تشکیل شده اند که پوست شما به سادگی آنها را دوست خواهد داشت. یک عدد خیار کوچک خرد شده، یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده و یک قاشق ماست ساده را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست و پف کند. 2 قاشق چایخوری ملاس را با یک قاشق چایخوری گوگرد در نصف فنجان آب مخلوط کنید و دو بار در روز مصرف کنید تا خون پاک شود. یک قاشق چایخوری عصاره دانه گریپ فروت را به طور کامل با نصف فنجان آب مخلوط کنید و دو یا سه بار در روز با پنبه روی نواحی آسیب دیده بمالید. مواد را برای مدتی در دمای اتاق مخلوط کنید. کرم‌ها و پاک‌کننده‌های آکنه که دارای موادی مانند این هستند کمک بزرگی در مبارزه با آکنه خواهند بود. از تجربه من، به نظر می رسد که مواد تشکیل دهنده یک پایه کاملا طبیعی با پوست شما بهترین کار را می کنند.


وقتی صحبت از آکنه به میان می آید، شما بهترین فرد در جهان هستید که می دانید پوست شما چگونه رفتار می کند. مزایا و فواید کلیدی یوگا درمانی توانمندسازی روند بهبودی است، بنابراین شفا از درون شاگرد به جای بیرون می آید. بنابراین، امیدوارم تمام مزایای صابون زغال که در بالا ذکر شد به شما در درمان مشکلات مختلف پوست کمک کند، و با وجود همه اینها، خرید صابون زغال واقعاً ارزان است. آسان. یک مرطوب کننده بدون روغن بخرید و هر زمان که احساس کردید پوستتان خشک است، آن را بمالید، اکثر مردم صبح و عصر این کار را انجام می دهند، اما برای هر فردی متفاوت است. اگر احساس کردید که خیلی خشک می شود، یک مرطوب کننده بردارید و به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید. آنها احساس می کنند که دیگر زیبا به نظر نمی رسند و از رفت و آمدهای اجتماعی و گردهمایی ها اجتناب می کنند. اگر پوست شما مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت نکند، سالم به نظر نمی رسد.


آکنه نوعی مشکل پوستی است که جای زخم های قابل رویت روی صورت شما می گذارد. جای زخم های ناشی از آکنه می تواند حتی زیباترین و خوش تیپ ترین چهره ها را نیز از بین ببرد. خار مریم به دلیل قدرت شفابخشی به عنوان یکی از موثرترین گیاهان تصفیه کننده گیاهی به شمار می رود. اگر یکی از روش ها جواب نداد، تسلیم نشوید. روشی که با استفاده از پالس های نور لیزر موهای زائد را از بین می برد، لیزر موهای زائد نامیده می شود. لیزر لایه رویی آسیب دیده پوست را از بین می برد و لایه میانی را سفت می کند و پوست را صاف تر می کند. یک بافت پوستی جدید روی محل آکنه رشد می‌کند و فرورفتگی باقی می‌ماند و لکه‌ای کوچک در پوست باقی می‌ماند. تغذیه مناسب و ورزش همچنین به از بین بردن آکنه کیستیک شما کمک می کند و همچنین باعث می شود در همه جا بهتر به نظر برسید. اندازه منافذ پوست به عوامل ژنتیکی و همچنین توانایی پوست شما در تبدیل سلول ها و چربی بستگی دارد.


همچنین، ترکیب روغن نارنگی به عنوان لایه بردار عمل می کند و پوست را از هر گونه سلول مرده پاک می کند. مایع لنفاوی تمام سلول‌های بدن شما را احاطه کرده و مسئول رساندن مواد مغذی به سلول‌ها از خون و دفع سمومی است که از سلول‌ها خارج می‌شوند. باد یخ زده در واقع می تواند پوست شما را "سوزاند" کند، به این معنی که آن را به شدت خشک می کند و حتی می تواند سطح پوست را ساییده و تحریک کند. بنابراین، بهترین راه برای برون رفت از این مشکل، استفاده از داروهای گیاهی مؤثر است که بی‌خطر بوده و نتایج سریعی به همراه دارند. افرادی که از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اند، نتایج دائمی را با استفاده از این روش‌ها تجربه کردند و به‌علاوه، کبد، کلیه‌ها و اندام‌های گوارشی خود را به‌عنوان عوارض جانبی مفید، عملکرد بهینه دریافت کردند. علاوه بر این، اگر می خواهید منافذ و پوستی بدون آکنه داشته باشید، نباید از روال اساسی غافل شوید. علاوه بر این پیشنهادات کلی، باید تنوع در انواع پوست را درک کرد

همیشه پوست را تمیز نگه دارید

این می تواند ظاهر شما را در بیرون از بین ببرد و همچنین می تواند اعتماد به نفس شما را در درون شما از بین ببرد. موهایی که چتری دارند در واقع ظاهر را شیرین و جوان تر می کنند. اما چتری نیز می تواند آکنه پیشانی ایجاد کند. اگر ماسک به اندازه کافی ضخیم نیست که روی صورت شما بماند، ممکن است مقداری عسل اضافه کنید تا پایدارتر شود. در حالی که، برای مثال، یک همبستگی قوی بین رژیم غذایی و آکنه وجود دارد، تمرکز بر آنچه به تنهایی وارد معده شما می شود برای درمان آکنه شما کافی نخواهد بود. این روغن ثابت شده است که آکنه را درمان می کند. اگر پوستتان درد می کند تعجب نکنید زیرا روغن برای درمان آکنه شروع به کار می کند. به‌طور شگفت‌انگیزی، بسیاری از این درمان‌های خانگی ممکن است برای درمان جوش‌های آکنه نیز شناسایی شوند، با این حال هیچ شواهد پزشکی برای بیشتر این راه‌حل‌ها وجود ندارد. اگرچه جوراب ها گران بودند، اما کیفیت جوراب ها واقعاً خوب است. سعی کنید از قندهای تصفیه شده و غذاهای چرب که برای شما یا پوست شما مفید نیستند اجتناب کنید.


پوست صورت نیز نیاز به تنفس دارد تا منافذ مسدود نشود. اما مهمترین چیز این است که همیشه پوست را تمیز نگه دارید تا تبدیل به لانه آکنه نشوید. اما خوبی در مورد آکنه این است که می توانید کاری برای آن انجام دهید. بوی جوز هندی بسیار معطر است و وقتی با عسل مخلوط شود خواص بسیار خوبی دارد. شامپویی را انتخاب کنید که خواص ملایم یا سبکی داشته باشد، بنابراین محتویات موجود در شامپو منافذ پوست روی پیشانی را نمی‌بندد و می‌تواند عامل آکنه ملتهب باشد. آسپرین دارای خواص ضد التهابی و ضد التهابی است. درمان آکنه پیشانی یک شبه با آسپرین به این صورت است که قرص آسپرین را به پودر تبدیل می کند. آسپرین برای تسکین سرگیجه و درد در بدن شناخته شده است. پس از این، پاک کننده ها و نرم کننده های خارجی به عنوان یک افزودنی برای شکوه عمل می کنند. به این ترتیب، تمام کثیفی ها، گرد و غبار، باکتری ها و آلودگی هایی که به پیشانی شما می چسبند را می توان فورا از بین برد و آکنه روی پیشانی ظاهر نخواهد شد. هنگامی که ما فعالیت های روزانه را انجام می دهیم، نمی توان از رشد بیش از حد مو و پوست سر ما با روغن های مختلف، عرق، باکتری ها، خاک، گرد و غبار و سایر انواع آلودگی جلوگیری کرد.


آکنه ای که روی پیشانی ظاهر می شود می تواند به دلیل کثیف و چرب بودن پوست سر باشد. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی البته منافذ پوست صورت شما از جمله روی پیشانی را مسدود می کند. این ترفند بسیار آسان و البته مقرون به صرفه است. پس از آن با کمی آب مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست شود تا بافت آن مانند ماکارونی شود. 3 قسمت آب پرتقال را با یک قسمت آب لیمو مخلوط کنید. لیمو را به مدت 30 دقیقه روی پیشانی فشرده کنید. جالب است بدانید که قسمت برگ گیاه سنتانا فواید مختلفی برای سلامت پوست شما دارد که یکی از آنها می تواند انواع مختلف آکنه روی پیشانی را درمان کند. با توجه به اینکه مبارزه با التهاب کلید درمان آکنه است، کپسایسین می تواند دارویی موثر باشد. این روغن را می توان به راحتی در فروشگاه های داروهای گیاهی یا مغازه های گیاهان دارویی یافت. باید می فهمیدید که علت اصلی آن خشکی پوست است، پس چگونه با خشکی پوست مبارزه کنیم؟ موهای خود را هر روز بشویید تا هر گونه آلودگی که به موهای شما می چسبد از بین برود و در آینده باعث ایجاد آکنه نشود. یک راه ساده که باید انجام دهید این است که صورت خود را 2 بار در روز بشویید. صورت خود را دو بار در روز بشویید.


روز بعد آکنه به طور طبیعی کوچک شده و ناپدید می شود. برگ های چوب صندل یک قابض طبیعی است که از پوست شما در برابر هر نوع آکنه، بریدگی، قرمزی، پوست و انواع علائم آلرژی محافظت می کند. اینها برخی از رایج ترین راه هایی هستند که استرس بر پوست شما تأثیر می گذارد. ما اغلب به اندازه کافی نابینا هستیم که نمی بینیم چه چیزی برای پوست ما درست یا غلط است. برخلاف اروپایی ها، ما غذاهای خام و نپخته را ترجیح نمی دهیم. من دوست دارم به مشتریان نوجوانم بگویم که این کار را انجام ندهند، اما در هر صورت می‌دانم که آنها این کار را خواهند کرد. بیایید با آن روبرو شویم، زمانی که به آکنه مبتلا می شوید درگیر یک نبرد مداوم هستید. اگر باید آرایش کنید، نکات خاصی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به همین دلیل مهم است که دستان خود را از جوش هایتان دور نگه دارید. خوب، چرا اینطور است؟ خوب، پس از اینکه صورت خود را تمیز کردید، بهتر است از مرطوب کننده و پاک کننده برای آکنه و پوست های چرب اعتقاد خود استفاده کنید. اگر نتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید، به نفع شماست که ابتدا مراقبت از پوست خود را انجام دهید و سپس مدلینگ را دنبال کنید.


علاوه بر این، اگر ابتدا شوره سر درمان شود، آکنه ناشی از شوره سر قابل درمان است. بسیاری از مردم گزارش می دهند که می تواند اسکارها را در کمتر از 8 هفته برای اسکارهای جدید یا 6 ماه برای اسکارهای قدیمی تر بهبود بخشد. اما برای افراد مختلف نیز متفاوت است. در قرن شانزدهم نه تنها افراد دارای میزان متوسط ​​لک بودند، بلکه زخم های ناشی از شیوع آبله و طاعون نیز داشتند. نمک دریا نسبت به نمک معمولی آشپزخانه بافت بزرگتر و خشن تری دارد. نمک دریا باکتری های داخل جوش را از بین می برد و در یک لحظه آن را از بین می برد! چگونه هر گونه جوش را از صورت پاک کنیم؟ همانطور که گفته شد، هرازگاهی داشتن جوش کاملاً اشکالی ندارد. همچنین آرایشی که در آن زمان استفاده می شد حاوی پودر سرب بود که برای پوست وحشتناک بود و اغلب پس از استفاده طولانی مدت از آرایش باعث خاکستری شدن آن می شد. شما ب

هیدراته نگه داشتن بدن

هیدراته نگه داشتن بدن به همان اندازه بخش مهمی از یک رژیم زیبایی و همچنین استفاده از کرم ها و لوسیون هایی است که همه به آن علاقه دارند. اگر درمان‌های آکنه مؤثر نبودند، دوباره با پزشک خود صحبت کنید و او به شما کمک می‌کند یک درمان قوی‌تر آکنه مانند کرم‌های مبتنی بر رتینوئید را برای جای زخم انتخاب کنید. با متخصص پوست خود مشورت کنید تا متوجه شوید که آیا در معرض خطر واکنش های آلرژیک و حساسیت به بیشتر مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست هستید یا خیر. من این را به کسانی که پوست‌های مستعد آکنه و چرب دارند توصیه می‌کنم، زیرا به کنترل چربی کمک می‌کند و همچنین از بیرون آمدن اغلب جوش‌ها جلوگیری می‌کند. شب ها قبل از خواب باید آب لیمو را روی آکنه یا جوش ها بمالید. آب لیمو باعث بهتر شدن این پاک کننده می شود. همچنین به صورت آب آلوئه ورا موجود است که می توان آن را روی پوست مالیده و بگذارید تا یک شب بماند. ما به این بررسی ادامه خواهیم داد، لطفاً آنلاین بمانید و تا 2 هفته دیگر وبلاگ ما را بررسی کنید. همه ما دوست داریم زیر آفتاب تابستان بیرون بمانیم. تاول های کوچک قرمز رنگ در قسمت هایی از پوست که برای مدت طولانی در معرض نور خورشید بوده اند ظاهر می شود.


اغلب، افرادی که پوست چرب دارند در سنین نوجوانی و میانسالی به آکنه و رشد بیش از حد غدد چربی یا هیپرپلازی سباسه در سال‌های میانی و پایانی تمایل دارند. روغن درخت چای قبل از مالیدن روی پوست با کمی آب رقیق می شود. سعی کنید به جای نوشابه با آب یا به جای یک کیک میان وعده با یک تکه میوه همراه شوید. زنان همچنین باید مراقب آرایش خود باشند، در حالی که مردان باید سعی کنند بدون آسیب رساندن به پوست خود اصلاح کنند. این نوع پوست "سالم" است. پوست معمولی نوعی پوست است که همه ما دوست داریم داشته باشیم. پوست چرب - پوست ممکن است چرب و درشت به نظر برسد، ممکن است دارای جوش های سرسیاه، آکنه و منافذ بزرگ باشد. این نوع ممکن است در ناحیه T (ناحیه ای که از پیشانی به سمت پایین تا بینی و چانه کشیده می شود) چرب و در گونه ها و اطراف چشم خشک تا طبیعی باشد. پوست خشک - به دلیل قرار گرفتن در معرض محیط با عناصر خشن و اغلب کمبود آب، پوست ممکن است پوسته پوسته شود و در صورت شما احساس سفت شدن داشته باشد. صورت را با آب گرم تمیز کنید سپس با یک حوله نرم خشک کنید.


اگر همه چیز کار کند، مشکلات مربوط به سم زدایی پوست و قوی ماندن سیستم ایمنی شما به اندازه کافی برای مبارزه با باکتری های ساده به نفع شما خواهد بود و در این صورت شانس شما برای تمیز نگه داشتن پوست زیبا تا حد زیادی بهبود می یابد. لکه های تیره نتیجه تولید بیش از حد یا رنگدانه های پوست و آسیب رادیکال های آزاد هستند. صورت پر از لکه های قرمز برای یک نوجوان به اندازه کافی بد است، اما برای بزرگسالان بی نهایت بدتر است. لکه های تیره رنگدانه نیز نامیده می شود که به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید ایجاد می شود. آکنه بزرگسالان که اغلب جنبه تاریک آکنه نامیده می شود، یکی از موضوعات شرم آور در میان بزرگسالان است، عمدتاً به این دلیل که اکثر افراد با افزایش سن به طور طبیعی از شر آن خلاص می شوند. آسپرین حاوی اسید سالیسیلیک است که به نام بتا هیدروکسیل اسید (BA) نیز شناخته می شود، که ماسک آووکادو برای آکنه به ماسک صورت آووکادو برای آکنه کمک می کند تا با آکنه، قرمزی و تورم مبارزه کند. این ماسک برای بهبود آبرسانی و درخشندگی بیشتر پوست نیز موثر است.


با این حال، قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه خورشید ممکن است باعث بثورات پوستی شود. بسیاری از افراد سعی می کنند تا زمانی که ممکن است ظاهر جوان خود را حفظ کنند، اما گاهی اوقات چین و چروک آنها را از بین می برد. با این حال، بهتر است به یاد داشته باشید که مرطوب کردن داخل و خارج برای بهترین نتایج ضروری است. آب و هوای خشک و فصل گرمایش داخلی نیز توجه ویژه ای به مرطوب سازی دارد. هنگامی که رطوبت نسبتاً کم است به مراقبت مرطوب کننده خاصی برای پوست ما نیاز است زیرا باعث تبخیر سریعتر رطوبت پوست می شود. محافظت از پوست در برابر نور خورشید می تواند به شما در حفظ رطوبت و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های پوستی کمک کند. هنگامی که دیگر در معرض نور خورشید یا مواد سمی گیاهان قرار نگیرید، بثورات به خودی خود از بین خواهند رفت. شایع ترین نوع بثورات پوستی تابستانی، راش آفتاب است. این نوع بثورات بیشتر مختص افرادی است که پوست آن‌ها بسیار حساس است و نمی‌توانند برای مدت طولانی در مقابل نور خورشید مقاومت کنند. اگر بثورات با تب یا خارش غیرقابل تحمل همراه است، فوراً به پزشک مراجعه کنید.


بسیار مهم است که صورت خود را دو بار در روز با پاک کننده بشویید، حتی اگر هیچ آرایشی ندارید. این یک یا دو بار در روز استفاده می شود. یک خمیر دندان را روی نوک نشانه یا نوک انگشت خود بمالید، آن را روی جوش قرار دهید و بگذارید یک شب بماند تا خمیر سفت شود. هک، هر زمان که به طور خاص عکس زیبایی داشته باشم، همیشه آن روز صبح با یک جوش تنها در جایی روی پیشانی ام بیدار می شوم که نمی توان آن را پنهان کرد - برو چهره (از ستاره های من برای فتوشاپ تشکر می کنم)! این که آیا می خواهید به من کمک کنید، یا سوالی دارید، یا می خواهید ایده ای را پیشنهاد دهید، یا هر چیز دیگری - لطفا در تماس با من دریغ نکنید. من از این محصول (تقریبا یک هفته است) در کنار فروزا گلوتا 4 در 1 استفاده می کنم تا به روشن شدن پوستم به دلیل پرپیگمانتاسیون و همچنین کاهش جوش های آکنه کمک کند. ترفند بزرگ در اینجا یافتن محصولی حاوی این اسید است. بزرگسالانی که از آکنه رنج می برند باید از پاک کننده های قوی حاوی مواد شیمیایی قوی اجتناب کنند. از خوردن غذاهای حاوی