ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

ایران شمالی

احساس کسالت زمانی تشدید می شود

به اندازه ای نیست که دیگران متوجه شوند، اما ترازو متوجه شد و شلوار جین من کمی نرم شد. نمی دانستم آن گفتگو/مداخله چقدر بقیه زندگی من را تغییر می دهد. سپس متوجه شدم که خوابم برای مدت کوتاهی تلخ بوده است، و تصمیم گرفتم که زمان آن رسیده است که خودم را در دست بگیرم، یا بهتر است بگویم فقط لیوانم را در دست بگیرم. ما دنیای خود را به هم ریخته ایم و آنها مسئولیت را به دست می گیرند. با این حال، در دنیای کم تحرک ما، که تقریباً همه کارهای ضروری را می توان به صورت آنلاین انجام داد، از روی صندلی راننده یا با یک تماس تلفنی، فروش ورزش و تناسب اندام می تواند کار سختی باشد. احساس کسالت زمانی تشدید می شود که ورزش نتایج فوری به همراه ندارد. شما نمی خواهید شروع به ورزش کنید و سپس آسیب ببینید. اول، ممکن است چند بار این را دریافت کنید، من آن را از آدرس های ایمیل مختلف می فرستم تا مطمئن شوم که آن را دریافت کرده اید. با نزدیک شدن به روزهای تابستان، ممکن است این یکی از مواردی باشد که برای دستگاه Android/OnePlus خود انتخاب کنید و به خصوص از آنجایی که رایگان است! من دیگر آن عدد را وزن نمی‌کنم، اما می‌خواهم به زنان یادآوری کنم که این فقط یک عدد است... شما را تعریف نمی‌کند. فکر می کنم خنده دار است که 30 پوند پیش، فکر می کردم هنوز خیلی سنگین هستم. فکر می کنم عمدتاً به این دلیل است که تا ساعت 6 بعد از ظهر از سر کار به خانه نمی رسم. چند مورد وجود دارد که من به خانه می آیم و آشپزی می کنم، اما در اکثر موارد شوهرم از آنجایی که او در خانه است این کار را انجام می دهد. بنابراین، او مسئول یک زندگی شادتر خواهد بود و یک شانه قوی برای تکیه کردن شما خواهد بود. او به من گفت که متوجه شده است که وزنم اضافه شده است و می‌دانست که این به خاطر استرس‌های اخیر در زندگی من است. با این حال، من هنوز الگویی برای دیگران شده ام. من می‌خواستم یک الگو باشم و تصویری باشم که وقتی به یک مربی تناسب اندام فکر می‌کنید در تلویزیون می‌بینید. فکر می‌کنم استرس بر سر مسائل مالی و سایر مسائل و اینکه تمام هفته کار کرده‌ام، باعث می‌شود احساس بدی داشته باشم. دوست دارید از سلامت و تندرستی برخوردار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد